tirsdag den 3. november 2009

Det var jo ikke meningen..

At der skulle gå måneder mellem at jeg fik skrevet..
Men jeg føler at jeg mangler timer i døgnet..
Kort sagt så trives vi alle herhjemme.. Sebastian og Liv er så glade for børnehaven og er godt trætte når de kommer hjem om eftermiddagen - men sådan skal det være. Det sker ofte at Liv falder i søvn på sofaen og vi ikke ser hende før næste morgen. Hvis jeg forsøger at vække hende bliver hun stjerne sur - sparker og slår omkring sig..

Sebastian var til 5 års undersøgelse i går - stor dreng på 24,4 kg og 118 cm høj.. Men han er bestemt ikke tyk længere han er en robust dreng men han passer godt sammen i højde og vægt.. Han skulle også stikkes - det gik okay han græd lidt men det var hurtigt ovre. Han konstaterede dog bagefter at han alligevel ikke vil til Thailand - ikke hvis han skulle stikkes i hvert fald.

Simon var også til 5 mdrs undersøgelse igår - han vejer nu 7800g og måler 69cm så fin slank dreng - men heldigvis har han lækre babybasse lår.
Han blev re-vaccineret og tog det i stiv arm - pev lidt ved 2. stik men ikke mere end det kunne klares med sutten.
Vi skal igang med grød - Simon er blevet ammet indtil nu men han trænger til mere mad da han vågner ret ofte om natten - MEN han har sin egen mening om grød - han vil helst ikke have andet end mors mad.. Vi starter op stille og roligt - klart han skal vænnes sig til det..

Peter og jeg - vi har selvfølgelig almindelig dagligdags kontroverser - men vi er også blevet bedre til at tale sammen - ingen af os bider tingene i os men vi får det ud med det samme.
Vi har det rigtig godt og nyder hverdagen om end den er hektisk - men endnu mere nyder vi weekenderne sammen - jeg føler mig fantastisk heldig.. <3 <3

Jeg ville elske at sætte billeder på af de 3 smukke børn men desværre er vores kamera IGEN IGEN til reperation og vi ved desværre ikke hvornår det kommer igne:-(

Alt for nu - håber snart jeg er tilbage..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar